Jaahas, tässä sitä taas ollaan. Kirjoitetaan blogia. Oon alottanu kirjottaa blogia varmaan 1000000 kertaa, mutta jotenkin se on aina jäänyt. Tässä viikko sitten kirjotin varmaan kahden Word-sivullisen verran mun elämästä ja kaikista sen erilaisista kiemuroista. Sitten se PUFF otti ja hävisi bittiavaruuteen, ihanaa. Päätin nyt, kun suuttumus tuosta on laantunut, että saisin pienen äänen päässäni hiljaiseksi jakamalla elämääni, on se sitten vaan tyhjälle netille tai monelle ihmiselle. Pääasia että saan asiat pois sydämeltä JONNEKIN.

En nyt kirjota mitään pitkää romaania kaikista maailman asioista, vaan pikkuhiljaa saat(te) tutustua paremmin muhun. Noh, tähän loppuu tää loputon metateksti ja tästälähtien tää sitten jatkaa enemmän päiväkirjamaista kaavaa.

Oon pitkästä aikaa kiinnostunut yhestä jätkästä. Se on mun mielestä aika, noh, täydellinen. Jätkästä käytän tästä  lähtien nimistystä... "Sakke". Sakke on siis vuotta vanhempi, saman lukion opiskelija. Sakke on mun yhden parhaan kaverin "Pinjan" kaveriporukassa. Ongelmana on se, että Pinja ei halua sen kahden eri kaveriporukan sekottuvan, se on tosi suojelehtivainen sen vuosikurssinsa kaveriporukasta. Pinja on ollut mulla mun koko elämän ystävänä, mutta se suuttuu KAMALAN usein ja todella helposti. En tässä kohtaa uskalla sanoa Pinjalle mun kiinnostuksesta Sakkea kohtaan, koska en halua suurempia draamoja.

Takaisin Sakkeen. Sakke vaikuttaa tosi mukavalta ja pakkohan sekin on mainita, sillä on jumalainen vartalo. Koulun loputtua uskallauduin sit puhumaan sille facebookissa ja sitten myöhemmin kans mesessä. Nyt Sakke on kesäduunissa jossain päin Suomea ja pelkään jos kirjotan sille liikaa mesessä tai facebookissa, että se saattaa vaikuttaa stalkkaamiselta. Mun ongelma tuntuu kuullostavan suoraan jonkun 13v:n keskustelusta demi.fi:ssä, mutta asia oikeesti häiritsee mua. Siispä nyt aina kun se on esim. mesessä, en uskalla puhua sille vaan kiertelen kokoajan koettaen olla miettimättä sitä. Tuntuu kun mun huoneessa ois iso vaaleenpunanen elefantti, ja mä vaan teeskentelisin että sellaista ei olisikaan.

Lisää elämää myöhemmin.