Taas uusi päivä. Tänään olin parhaan ystäväni "Jannan" kanssa kaupungilla. Tarkotuksena oli mennä ottamaan aurinkoa ja uimaan mutta sään takia päädyttiinkin kauppoihin. Pitkästä aikaa itteasiassa löysin jotain, mitä kelpuutin. Mukaan tarttui tunika, joka on vähä liian lyhyt et sitä vois pitää ilman legginssejä ja valkonen rantamekko, joka toivottavasti korostaa rusketusta.

Jänskättää vähän ku on alle viikko siihen et lähen ekaa kertaa matkalle ilman porukoita. Lähen Pinjan ja yhen toisen hyvän ystävän, "Kaisan" kanssa Ranskaan. Kaisan oon tuntenu ekasta luokasta lähtien, ja vieläkin lukion toisella ollaan samalla luokalla. Sellanen on aika harvinaista. Vaikka oonkin tuntenu Kaisan niin pitkään, se ei tarkota sitä että se avautuis mulle usein. Kaisalla on PALJON ongelmia, joista varmasti tulen myöhemmin kertomaan.

Tutustuin lähiaikoina paremmin yhteen tuttuun, "Maijaan". Maija on mua vuotta nuorempi, tosi mukava ja älykäs tyttö. Sillä on kuitenkin ongelmia sen mustasukkasen poikaystävän kanssa. Ne elää kaukosuhteessa, poika asuu n. 100km päässä. Mun muut hyvät ystävät tuntee sen pojan ja niiltä on tullu ihan samat tiedot, jätkä on SAIRAAN mustasukkainen. Mä en oo suhdeasioissa todellakaan mikään ekspertti, mutta silti Maija pyytää multa apua. haluaisin auttaa, mutta en osaa muuta auttaa ku sanoo "jätä se, sä et ansaitse tollasta käytöstä".

Life's a bitch and then you die.