Jei kohta on mun synttärit. :) Vanhemmilta synttärilahjaks toivon mun huoneen sisustamista, tai siis sitä että saan sisustaa oman huoneen. Oon luonu kunnon listan mis on kaikki mitä tarviin; maalii, hyllyjä ja erilaisii säilytyslaatikoita. Haluun tästä huoneesta sellasen mitä kehtaa näytellä ihmisille. Kaikki kalusteet mulla onkin jo että sitten vaan somistamaan.

On jotenkin outoo olla taas koulus. Nyt on kauhee stressi, ei, ei läksyjen tai kokeiden takii, vaan vanhojentanssiparin takia. Meiän koulussa ON kylläkin enemmän poikii kun tyttöjä, että pitäis kyl olla aika kammottava jos ei JONKINLAISTA paria sais. Mutta minä haluan silti sellaisen edustavan näköisen jonka kanssa kuvatkaan eivät olisi niin hirveitä että ne pitäisi haudata ja jättää sinne ikuisiksi ajoiksi. Noh, mulla on nyt kaks eri vaihtoehtoo; "Tommi" ja "Lassi". Tommi on ollu nyt vuoden samalla vuosikurssilla ja oon muutaman kertaa vaihtanu sanojaki sen kanssa. Tommi ois hyvä pari sillee, koska tietää et sen kaa tulis juttuu ja vois vaa nauraa mokille tms. Mut oon kuullu et Tommi ei ois kauheen hyvä tanssiin. Sitten on taas Lassi, Lassi on uus meiän koulus eikä sillai tunne oikeen ketään tyttöjä ainakaa hyvin. Lassi on kuitenki tosi semmonen miehekäs mies et sil on hyvä ryhti ja se vaikuttaa sellaselt joka osais viedä. Voisin alkaa tutustuun Lassiin ja sit jossain vaiheessa pyytää sitä tanssiparikski. Tommi vois sit olla varalla, niin kauheelta kun se kuullostaaki. Kuitenkaa ei oo kauheesti aikaa hukattavaks, täs on enää puolisentoista jaksoo ennenku tanssit alkaa. Tehtiin yhen kaverin kaa diili et nyt tulevalla viikolla me pyydetään joku pariks. Kattoo nyt miten se menee.

Käydään Saken kaa ihan kivoi keskusteluit, mut sit seuraaval kerral jos alotan taas keskustelun ni se on vähä jäist. Voisin ehk vaikka moikata sitä huomenna koulussa (ei, en suunnittele elämääni minuutti kerrallaan).