Tänään oli harmittavan tylsä päivä. Toivoin että oisin voinu yhtä kaveria nähdä ja sitten soittelin ja soittelin ja soittelin sille. Luulin jo että se tarkotuksella ignooraa mua, mutta sitten tulikin viesti että se oli ollu koko päivän Serenassa. Tulipas siitä tyhmä olo, ainakin koska oltiin just tästä puhuttu. No tylsyyteeni kävin treeneissä ja jäin vielä panostajana lyömään treenienkin jälkeen palloa. Sitten menin vielä pyörälenkille ja pyöräilin joku 5km. Parin viikon päästä alkaa potkunyrkkeilytreenit ja mä EN ole kunnossa.

Voisinpas tässä tylsyydekseni selittää miksi mä haluan harrastaa potkunyrkkeilyä. Elikkä siis kaikki varmaa tietää et potkunyrkkeily on oikeesti tosi rankkaa. No, mä haluan Ilmavoimiin hävittäjälentäjäks. En mä todellakaan sanoisi että mä ylipainoinen olen, mutta kunto on vähän hakusessa kun en ole oikeestaan MITÄÄN muuta kun golfia ja laulua harrastanu nyt vuoteen. Mä en ole ihan varma tosta että miten noi nyt menee nää että kun haluun lentoreserviupseerikurssille, et pitääkö sinne Ilmavoimiin jäädä lentämään pitemmäks ku sen varusmiespalveluksen ajaks. Ääägh pitää olla niin vaikeeta. Sitten sen jälkeen mä haluan Lontooseen opiskelemaan joko valukuvausta tai graafista suunnittelua. Tai visualisointia. Taiteiden maisteriksi valmistauduttuani menen vielä opiskelemaan Ilmailuopistoon liikennelentäjäksi. Huh, niin paljon suunnitelmia...